Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Απ' το παρελθόν, περίπου, αυτή την εποχή

26 Οκτ 2008


Είναι απαραίτητη η ομορφιά στη ζωή μας;

και, πόσο μας επηρεάζει στην επικοινωνία με τους άλλους;


.
Φίλες και Φίλοι μου,

Ένα από τα "σχόλια" πιο κάτω, στην ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ,ήταν το έναυσμα για ορισμένες σκέψεις-απόψεις
από την μικρή μου ηλικία...
τότε, όπου γονείς σαν τους δικούς μου,
μας έλεγαν με αυστηρό ύφος:
"-Μη ...χαχανίζετε με το παραμικρό! δεν δείχνει σοβαρότητα!
Μη φτιάχνεστε να γίνετε ...όμορφες!!!
Η ομορφιά είναι κόρη του Σατανά.
Να πηγαίνετε στο δρόμο με το κεφάλι ψηλά,
κοιτώντας ευθεία, με τη σπονδυλική στήλη ίσια (!)
...κι εσύ, (δηλαδή εγώ) που γελάς με το παραμικρό,
δεν θα σε βάλει πεθεράς πόρτα μέσα..."
Πρώτη, από πέντε παιδιά, έπρεπε να γίνω
το παράδειγμα.
Γι' αυτό κι εγώ, περπατούσα στητά, σοβαρή, 
συντηρητική,
διακριτικά ευπαρουσίαστη, ήμουν δε και ψηλό-λιγνη,
σωστός... Λοχαγός άνευ Χαρτοφυλακίου!
(Εν-δυόεν-δυο... Προοοσοχή!!!)

Πόσο αυτά σηματοδότησαν τα μετέπειτα χρόνια;
Η καρδούλα μου το ξέρει!

Για να δούμε, λοιπόν, αφού
Η Έμπνευση είναι στο νου ό,τι στα χέρια η Τέχνη!

Αστοριανή 

5 σχόλια:

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Έπρεπε να ανανεώσω ανάρτηση και προβληματίστηκα. Το παρόν ανήκει στην σελίδα της Γιώτας, δεν έχει νόημα να το παπαγαλίζω εδώ.
Πήγα στο "σαν σήμερα", στην αρχή της, μού άρεσε και "αέρισα" την ανάρτηση.

Ελπίζω να μην σε πείραξε, Γιώτα μου!
Φιλιά!

Όποτε μπορώ, θα "αερίζω", χωρίς να ξεχνάμε πως ζούμε στο παρόν! Όκευ;

Αστοριανή είπε...

...αρκεί ο ...αέρας να είναι της ευωδιάς!!!!

Ότι κάνεις, ΚΑΛΟ είναι.

Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

...αρκεί ο ... αέρας... να είναι της ευωδιάς...

Ότι κανεις, ΚΑΛΟ είναι!

Πάντα με την αγάπη μου,

Υιώτα

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

"Ας είναι! Αφού περαστικοί είμαστε... προς τί η διαμαρτυρία..."

Δικά σου τα λόγια, απ' την καρδιά σου την τσιγγάνα!

Την "ευωδία" ... όπως την οσμίζεται κανείς, Γιώτα μου!
Άμετρη!

Φιλιά πολλά! Πάντα ο αέρας ξεκαθαρίζει!

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Υγ. Δεν θα μπορούσε ποτέ η εκτίμησή μου και η διάθεση του λιγοστού χρόνου μου, να μην είναι για ΚΑΛΟ!
Κι όταν λέω "λιγοστού" δεν εννοώ τον ελεύθερο για ίντερνετ, αλλά για τον υπόλοιπο ζωής, που ποτέ κανένας μας, δεν μπορεί να ξέρει!
Η ίδια με τα ίδια αισΤήματα!!!