Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Τα λουλούδια που σου έλεγα...

...και τι μου θυμίζουν. (Που τα λέω "σημάδια".) 

Πριν τα χιόνια, όταν μοίραζα σακούλες με λεμόνια στην γειτονιά.

Αγαπημένο λουλούδι της Αφρούδως, σε πολλούς ασβεστωμένους τενεκέδες στην πρώην αυλή μας.

Ούτε που ξέρω πως το λένε.

Μικρή, δεν το συμπαθούσα ιδιαίτερα.

Το έχω δει 3 φορές στη ζωή μου, από τότε. Σημαντικότατη η πρώτη φορά, γραμμένο δημοσίως, σε πολλή Ανώτερη στιγμή μου και τόπο...




Αυτές οι φωτογραφίες είναι πριν τα χιόνια, μετά τις ανθισμένες αμυγδαλιές σου, που θυμίζουν τον Φίλο μου Ανάργυρο, οι αγαπημένες του πασχαλούδες, στον δικό μου κήπο.




Αυτές οι φωτογραφίες είναι μετά τα χιόνια, μετά τους κρίνους, πάλι στον κήπο μου, κι ας είναι του βουνού!







Κι ήταν το πρώτο Ψυχοσάββατο.

Υγ. Εδώ και μέρες οι λευκοί κρίνοι οργίασαν, μαζί με πολλά άλλα λουλούδια και αγριολούλουδα, μα δεν έτρεξα να τα φωτογραφήσω.

Η Άνοιξη ήρθε και τώρα την βλέπουν όλοι γύρω τους, θέλοντας και μη.

...Μην κοιτάς τα αγριόχορτά μου!

Δικαίωμα ζωής έχουν κι αυτά!

Με αγάπη,

Κατερίνα


3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Μην κοιτάς τα αγριόχορτά μου!

Δικαίωμα ζωής έχουν κι αυτά! K.P.

Αυτά είναι που κάνω κι εγώ

Τα αγριόχορτα
αυτά μας προσκαλούν να γονατίσουμε,
να αγγίξουμε τη Μάννα Γη!
Δεν είναι "τα αγριόχορτα"
είναι οι άγνωστες φωνές που μας χαιρετούν
είναι ψυχές μεταμορφωμένες, ταπεινές,
που νοιάζονται με το δικό τους τρόπο...

Λευκούς κρίνους
δεν έχω.Έχω διαφορετικούς με χρώματα εντυπωσιακά.
¨ολο και λέω να αγοράσω, μα πόσα είδη να φροντίζω!!! Τα τρία μπλε που έλοψες, εδώ τα καταχωρούν με το όνομα "μουσκάρι", είναι ανθεκτικά στα χιόνια και στους πάγους... Τά άλλα, μοιάζουν σαν αγριο-ανεμώνες.. Εκείνα, στις παλιές γλάστρες, θυμίζουνάγριες μπιγόνιες, δεν τα βρίσκεις εύκολα εδώ, είμαστε βορεινά ... και δεν αντέχουν.. Εχω ανακαλύψει 'αγρια από την γειτονιά μου, στα Βαλιμήτικα, που θα σου βαλλώ κάποτε φωτ.
που είδα ότι ευδοκιμούν στο Τέξας. Πρέπει να παραγγείλω σποράκια...

Ευχαριστώ για την φροντίδα σου... Και, κάποιο άλλο Σημάδι... καλό, μα άλλη φορά... Σε σκέπτομαι, σας αγαπώ. Ευχές για Δύναμη.


Κυκλαμίνα είπε...

Καλημέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, Γιώτα μου!
Διπλά σημαντική μέρα, σήμερα!
Μη στεναχωριέσαι για τα σποράκια.
...Θα έχω το νου μου, κι ελπίζοντας ότι θα βρω και κάποια πιο σπάνια κι ευδόκιμα για όλα τα χώματα, θα σου τα στείλω εξπρές.
Το γραμματόσημο θα γράφει: "Σπάνια σπόρια Ελληνικής Ελευθεριάς"!
Υπομονή, ως τότε.
Σε φιλώ!

Αστοριανή είπε...

...τα χρόνια με έμαθαν να έχω υπομονή!!!
Περιμένω!

Ευχαριστώ και τις δυο σας, αγαπημένες μου

Από μουδιασμένη Νέα Υόρκη,
συγκεκριμμένα¨
Λονγκ Άϊλαντ= Μακρονήσι ...