Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

4 απ' τα δώρα της Γιώτας Σπανού - Στρατή, δωρισμένα και δανεισμένα για φωτογράφιση...

 Γιώτα μου,

γνωστό ότι είμαι απ' αυτές που δωρίζουν κιβώτια βιβλίων σε Δημόσιες Βιβλιοθήκες, Ιδρύματα, Σχολεία, κ.λ.π. επειδή πιστεύω πως τα βιβλία είναι για να "περπατούν" και να τα βρίσκουν κάποιοι που τα έχουν ανάγκη.

Θα μου πεις... "και αγαπημένων φίλων;"

Θα σου πω:" Ναι, κυρίως αγαπημένων φίλων, γιατί αυτό είναι και μια διαφήμιση και μια διασφάλιση, ότι δεν θα χαθούν στην τελική απουσία μου..."

...Έτσι, ευρισκόμενη στην Ζαγορά Πηλίου, βρήκα την ευκαιρία να δανειστώ 4 βιβλία σου.

δηλαδή, (της Γιώτας Σπανού - Στρατή.)

Είχα την εντύπωση πως είχα χαρίσει περισσότερα στην ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΖΑΓΟΡΑΣ, αλλά θα βρω κάποια στιγμή κοιτάζοντας τα αντίγραφα των καταστάσεων των δωρεών μου, του πότε, ποια και που και θα βρω την άκρη - ελπίζω, για να δανειστώ και τα υπόλοιπα.)














Σπίτι και στην παραλία της Ελίτσας - Πουρίου, Ζαγοράς - Πηλίου, Ελλάδα.

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

Πες ότι αυτές οι 5 αναρτήσεις είναι ένα βιαστικούλι δωράκι για την γιορτή σου, που πλησιάζει.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ!
ΝΑ ΖΕΙΣ, Ν'ΑΓΑΠΑΣ, ΝΑ Σ'ΑΓΑΠΟΥΝ, ΝΑ ΣΕ ΕΚΤΙΜΟΥΝ, ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ, ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ, ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Ενδέχεται να έχω μπερδέψει κάποιες φώτο βιβλίων ή να μην τις ανέβασα όλες.
Στο μέλλον από βασική έδρα (έχοντας περισσότερο χρόνο, θα διορθώσω. Ναι;