Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Εθνικός Κήρυκας - ΒΙΒΛΙΑ

...οι Αγάπες μου !!! στον Εθνικό Κήρυκα της Νέας Υόρκης!

...μοιάζει να μή χωράνε
στη σκαναρισμένη φωτογραφία του ομογενειακού ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΗΡΥΚΑ Νέας Υόρκης
τα βιβλία μου που ... έχει στη βιβλιοθήκη του!!!
Η ευγενική προσφορά της Εφημερίδας μας να παρουσιάσει
ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ
εργασία των τελευταίων ετών σε μια ολόκληρη σελίδα του εβδομαδιαίου της ένθετου
ήταν μια ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ για μένα
και ταυτόχρονα ένα ξεχείλισμα
ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ και ΑΓΑΠΗΣ!

Κι εγώ, μαζί με τις ...αγάπες μου, τα βιβλία μου,
στη γωνία
πρόσθεσα και τη μεγαλύτερη ως τώρα ΑΓΑΠΗ μας,
τον ενδεκάμηνο εγγονό μας!

Όταν οι δημιουργίες μας έχουν αίσιο τέλος βλέποντας το φως της ημέρας,
κάθε πρωί
ευχαριστώ το Θεό που με αξίωσε να αντικρύζω τη καινούρια μέρα με αισιοδοξία
και

μαζί με το μεγάλο μου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
στη μοναδική πολύχρονη ομογενειακή εφημερίδα της Νέας Υόρκης
και στο πανάξιο προσωπικό της,
συμπεριλαμβανομένου κι εκείνου της Αθήνας,
να μου επιτρέψουν να τους προσφέρω το φωτεινό λουλούδι της Άνοιξης
-έστω και της περασμένης ανθοφορίας... τα νέα, ήδη ξεμύτισαν στο κήπο μου-
με όλη μου την Αγάπη!

Πολύ συγκινημένη σας γράφω
κι ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
να ξημερώσει πράγματι μια
Ελληνική Ανθοφορία!
Την αξίζουμε, Κόσμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: