Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

Γιώτα Σπανού - Στρατή: Τους πεθύμησα τόσο! Το μπλόγκ μου "Αστοριανή"...

Σάββατο, 7 Οκτωβρίου 2017

Γιώτα Σπανού - Στρατή: Τους πεθύμησα τόσο! Το μπλόγκ μου "Αστοριανή"...

Μα, μ' έσκασε αυτή η γυναίκα!
Μ' έκανε να μπω στο Φεις, πριν την ώρα μου!
Έμπλεξε με τα τεχνολογικά, κι εγώ ανησυχούσα κάθε μέρα!
Δεν είναι κι εύκολα τα τηλέφωνα στην Αμερική!
Μου είπε ότι κελαηδάει στο Φεις, κι ούτε κατάλαβα για πότε μπήκα!
Χαλάλι της!
***
Τιμώμενη Φωτογραφία Γιώτας


Το blog της είναι ΕΔΩ
***
...όλοι οι φίλοι μου! Τους πεθύμησα τόσο! Το μπλόγκ μου "Αστοριανή" -λες και με εκδικείται! Γράφω και δεν τα ...τυπώνει! Μπλέκω με οδηγίες και παρακλάδια... τίποτα! το "γουϊντοους 10 που μου έβαλαν, βγήκε κρεμμύδι για μένα! 'Οτι ενέργειες έχω κάνει, μηδέν εις το ...πηλίκιον.... Τηλεφώνησα σε Φίλο μας στην Αθήνα να βρει βιβλίο... Ευτυχώς, ο κήπος μου, ανθοφορεί για καλά... και τα πιτσουδρέλια μας δίνουν τόση χαρά... ια να δω πώς θα ευχαριστήσω εσάς που με τιμήσατε με την φιλία σας από την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου!!! κι αύριο ΟΚΤΏΒΡΗς!!! Καλό μήνα! και μια φωτο-σύνθεσή μου, πού εύχομαι να την βαλει το Φέις...
πάντα με την αγάπη μου, Γιώτα
Σχόλια
Yiota Spanou Stratis
Yiota Spanou Stratis ...τα πράσινα μάτια της τρομπέτας!!! κι Ευχαριστώ και το Φέις ... που δεν το είχα σκεφτεί νωρίτερα!!!!!! Φιλιά, Γιώτα
Διαχείριση
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή Δεν μπορώ να καταλάβω τι έπαθες και δε μου στέλνεις το τηλέφωνό σου. Είπες πως μου το έστειλες. Πού;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Δεν το βρήκα πουθενά!!!!!!
Διαχείριση
Μαριάνθη Βάμβουρα
Μαριάνθη Βάμβουρα Σε χάνω σε βρίσκω, σαν αερικό κινείσαι χαχα!!!! Φιλιά Γιώτα μου!!!!!
Διαχείριση
Var Par
Var Par KAΛΟ μήνα κ.Υιώτα!Μη στεναχωριέστε,με λίγη καθυστέρηση ίσως, όλα θα πάνε καλά!!!Έχετε πάντα το σεβασμό μας!φιλιά!
Διαχείριση
Αντώνης Κρασάκης
Αντώνης Κρασάκης Καλημέρα και καλό μήνα, αγαπημένη μου Υιώτα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά! Όσο για το blog, παρουσιάζει συνεχώς προβλήματα λόγω blogger...
Διαχείριση
Lamprini Tisolmi
Lamprini Tisolmi ε τι επαθες... κουράγιο... καλόν μήνα, με υγεία!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Διαχείριση
Gabriel Panagiosoulis
Gabriel Panagiosoulis Καλό σου μήνα Οκτώβρη, εύχομαι να τα καταφέρεις με τον υπολογιστή σου. κι εγώ Γουίντος 10 έχω.... χαιρετισμούς
Διαχείριση
John Kanellopoulos
John Kanellopoulos Yiota, download and install Firefox. Don't use the Edge browser of Windows 10. It may be incompatible with your blog. Open Firefox browser and in the address line type your blog. It is most probable that all items, such as Sign in, New Post, Next blog will be available. Please, inform me about the outcome of this action. Yiannis
Γιώτα, κατεβάστε και εγκαταστήστε firefox. Μην χρησιμοποιήσετε το άκρη άκρη των Windows 10. μπορεί να είναι ασυμβίβαστη με το blog σας. Ανοίξτε το πρόγραμμα περιήγησης του firefox και στη γραμμή διεύθυνσης πληκτρολογήστε το blog σας. Είναι πιο πιθανό ότι όλα τα αντικείμενα, όπως η υπογραφή, η νέα δημοσίευση, το επόμενο blog θα είναι διαθέσιμο. Σας παρακαλώ, ενημερώστε με για το αποτέλεσμα αυτής της δράσης. Γιάννης
Έγινε αυτόματη μετάφραση
Διαχείριση
Ελισάβετ Κυριακού
Ελισάβετ Κυριακού Επιτέλους!!!Ανοίγω συχνά το μπλογκ σου να βρω απάντηση στο που οφείλεται η απουσία σου να ησυχάσω επιτέλους και δεν βλέπω τίποτα,τώρα που σε είδα εδώ εντάξει, να είσαι καλά να βλεπόμαστε από δω..φιλάκια!

1 σχόλιο:

Γιώτα, δες την λίγο στα γρήγορα, γιατί δεν θα μείνει για πολύ!
Με τρομάζει... λιγάκι!
ΑπάντησηΔιαγραφή

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

ΘΗΡΙΟ!, ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ
ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ

και της ΑΓΑΠΗΣ!!!!

, Κατερίνα μου.

Μάλλον Κατερίνα μας, αφού όλη μου η οικογένεια σε αγαπά, μαζί σου και τη δική σου οικογένεια!

Ούτε...σαλίγκαρος να ήμουν, δεν θα αργούσα τόσο να σε βρω -βλέπεις κι εσύ αλλάζεις τα μπλογκς σου σαν ... άσε να μη σε πω ανεμοθύελλα!

ΚΑι τώρα, Ο Δημήτριος ο Μέγας, χτες είχε γενέθλια και μου είπε να μη τον...παραμελώ...
Θα επανέλθω και τηλεφωνικώς... θηρίο μου!!!!!!!!!!!!
Δεν έχω άλλα λόγια να σου πω παρά ένα ...θυελλώδες ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ... μιας και μας έπνιξε πάλι το χιονι κι έχουν ανακηρυξει τη ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ως επείγουσα κατάσταση..... κι ακόμη, φοβάμαι για τα καλώδια ηλεκτρισμού μέσα και πάνω από τα δέντρα.....

Σε αγαπώ και σας φιλούμε Καλή Χρονιά, σε όλους
Υιώτα

Κυκλαμίνα είπε...

Κοντά είσαι, Γιώτα μου! Είμαι και θηρίο, έχω και θύελες, μην την ψάχνεις!
Συνέχισε να μ' αγαπάς. όπως είμαι!
Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα, στο Μέγα μωρό σου! Δώς του αγάπη, κι άλλη! Δως του, να μη ζηλεύει τα μικρά μωρά!
Έχει τα δίκια του!...
Να μη φοβάσαι τίποτα, Γιώτα μου! Να κάνεις τον Σταυρό σου και να έχεις εμπιστοσύνη στον Χριστό μας!
Χρόνια Πολλά, Καλή χρονιά σε όλους σας, με βάση την Υγεία και την αγάπη, κι όλα θα πάνε ΚΑΛΑ!
ΥΠΟΜΟΝΗ! Τα 100 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα!
Υγ. Θα ενημερώσω το ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ, να με βρίσκεις πιο εύκολα.